تاریخ انتشار: جمعه 1400/08/14 - 09:13
کد خبر: 412875

گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» از یک تناقض آشکار؛

نهادهای نظارتی نابودکنندگان راه امام (ره) را مهار کنند

هزینه ها را کسانی باید بدهند که طبق همین حرف های شما به دنبال پذیرش ولایت کفار و مستکبران جهانی بودند. همان هایی که خدا را رها کردند و به کدخدا دل بسته بودند. آنهایی که پشت تریبون ها از دادن هیچ وعده ای دریغ نکردند همان وعده هایی که بر زمین ماند و تحریم های اقتصادی نه تنها لغو و یا حتی تعلیق هم نشد بلکه روز به روز بیشتر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در روزهای اخیر سایت جماران با انتشار خبری از سروش محلاتی با تیتر "کسی که سیاستی را تعریف می‌کند، حق ندارد هزینه آن را به مردم تحمیل کند" واکنش و توجه  زیادی را به این مطلب جلب کرد.

آبروی امام در تناقض با تفکرات وی/ نهادهای نظارتی نابودکنندگان راه امام را مهار کنند

سایتی که نان خور نام محل سکونت امام (ره) است درحالی که باید مروج امام باشد به بهانه دفاع از آیت الله صافی خلاف رهنمودهای امام حرکت می کند.

دربخشی از مطلب سروش محلاتی در این سایت آمده است: اگر ولایت کافر را نپذیریم ممکن است به حرج بیفتیم. اینجا باید چه کرد؟ حمایت از مظلوم وظیفه است و شرع هم گفته است. باید از مظلومی که در جامعه ما نیست هم حمایت کرد اما این سیاست ممکن است برای مردم مسلمان خودمان مشکل ایجاد کند. وی در بخش دیگری میگوید: پذیرش ولایت کفار سقف رابطه با آنها است.

سایت منتسب به محل سخنرانی های ضداستکبار جهانی امام (ره) در رابطه با ابرقدرت های توخالی، در حالی این مطلب را منتشر می کند که دفاع از کیان اسلام و مسلمانان و نیز حمایت از مظلومین عالم، از جمله اصول اساسی در مکتب امام خمینی (ره) است. ایشان برنامه سیاست خارجی ایران را برنامه اسلام ذکر می کنند و می فرمایند: «ما برای دفاع از اسلام و ممالک اسلامی و استقلال ممالک اسلامی در هر حال مهیا هستیم. برنامه ما برنامه اسلام است، وحدت کلمة مسلمین است، اتحاد ممالک اسلامی است».

امام خمینی (ره) میفرمایند :مردم عزیز ایران که حقاً چهره منوّر تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعی کنند که سختیها و فشارها را برای خدا پذیرا گردند تا مسئولان بالای کشور به وظیفه اساسی‌شان که نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند که تنها برادری و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند. چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و کمبود بر طبقه مستضعف فشار می‌آورد، ولی هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دوَل دنیای امروز و پایه ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با امریکا و شوروی، فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‌اند.

آبروی امام در تناقض با تفکرات وی/ نهادهای نظارتی نابودکنندگان راه امام را مهار کنند

سروش محلاتی در ادامه گفت: کسی که سیاستی را تعریف می کند حق ندارد هزینه آن را به دیگران تحمیل کند و باید خودش هزینه آن را بپردازد؟ ضمن اینکه این هزینه چقدر است؟ در سه سال اخیر آمار کسانی که زیر خط فقر هستند سه برابر شده است. این سیاست‌ها اثر خود را در زندگی مردم نشان می دهد.

این روزهای کمتر کسی است خواستار مسببین وضع موجود نباشد اما باید بدانیم که این سخنان در حالی زده می شود که در 8سال اخیر سرنوشت مردم در دستان کسانی بود که نزدیکی بیشتری  با وی داشتند. محلاتی خوب میداند اگر قرار باشد کسی بخاظر وضعیت فعلی اقتصاد هزینه ای بدهد همان کسانی باید هزینه دهند که آب خوردن مردم را هم به خارج از کشور ربط داده بودند.

هزینه ها را کسانی باید بدهند که طبق همین حرف های شما به دنبال پذیرش ولایت کفار و مستکبران جهانی بودند. همان هایی که خدا را رها کردند و به کدخدا دل بسته بودند. آنهایی که پشت تریبون ها از دادن هیچ وعده ای دریغ نکردند همان وعده هایی که بر زمین ماند و تحریم های اقتصادی نه تنها لغو و یا حتی تعلیق هم نشد بلکه روز به روز بیشتر شد.

تاوان را کسانی باید پس بدهند که سفره مردم را هزینه کردند، آبرو و عزت مردم را پایمال کردند تا بتوانند با همان کسانی که شما معتقدید اگر لازم باشد باید ولایت آن ها را پذیرفت، تنها لحظاتی قدم بزنند.

آبروی امام در تناقض با تفکرات وی/ نهادهای نظارتی نابودکنندگان راه امام (ره) را مهار کنند

همان هایی که با لبخندهای خود اعلام کردند که امضای فلانی تضمین است و اذعان داشتند زبان دنیا را می دانند اما بعدها ثابت شد که نه تضمینی درکار بود و نه از محتوای همان قراردادی که بسته بودند اطلاعی داشتند.

مردم امروز هزینه بی تدبیری کسانی را پس می دهند که نه تنها برنامه ای برای اقتصاد کشور نداشتند بلکه بعد از 30سال وزارت دیگر نه توانی برای اداره کشور و نه اراده ای برای تغییر اوضاع مردم داشتند.

هزینه را سایتی باید بدهد که از آبروی امام(ره) برای خود اعتبار و جایگاهی بین مردم  دست و پا کرده اما در مقابل محتوایی را منتشر می کند که با رهنمودهای امام راحل متفاوت است و تناقض دارد.

در پایان باید پرسید که چرا نهادهای نظارتی نابودکنندگان راه و نام امام خمینی (ره)  را مهار نمی‌کنند؟

گزارش از مسلم خلخال

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
مصوبه قانونگذاران آمریکایی برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
تشدید اعتراضات فلسطینی/ جنبش مشترک دانشگاه‌های جهان
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top